مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 08:352021-12-25اقتصادي

سرمایه گذاران احداث صنایع تبدیلی معطل احداث ناحیه صنعتی هستند


رییس شورای اسلامی شهر هشتبندی گفت: از استاندار هرمزگان تقاضا داریم دستورات لازم را برای تسریع در احداث ناحیه صنعتی توکهور و هشتبندی که مطالبه مهم و چندساله مردمی است را صادر کند.

- در این رابطه، عنوان کرد: با توجه به وجود بیش از 15 هزار هکتار اراضی کشاورزی در متطقه توکهور و هشتبندی احداث ناحیه صنعتی برای استقرار صنایع تبدیلی مرتبط با این بخش بسیار ضروری و حیاتی است.

وی افزود: به علت خلا وجود صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با بخش کشاورزی در هشتبندی افت قیمت محصولات کشاورزی به دلیل اشباع بازار و نبود صادرات مناسب همواره دامنگیر کشاورزان است.

رییس شورای اسلامی شهر هشتبندی تصریح کرد: در صورت وجود صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با بخش کشاورزی بخشی از محصولات تولیدی کشاورزان به ویژه گوجه فرنگی به سمت صنایع تبدیلی ارسال می شود که این امر نقش بسزایی در حفظ قیمت محصولات کشاورزی خواهد داشت.

پورمحمدی، خاطر نشان کرد: وجود صنایع تبدیلی و فرآوری علاوه بر ایجاد آرامش نسبی در بازار محصولات صیفی زمینه ساز ایجاد ارزش افزوده و درآمد پایدار برای کشاورزان نیز خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اهمیت احداث صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با بخش کشاورزی در رونق این بخش شوراهای اسلامی منطقه در ادوار مختلف این مهم را از استانداران و فرمانداران وقت مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران احداث صنایع تبدیلی معطل احداث ناحیه صنعتی هستند

سرمایه گذاران احداث صنایع تبدیلی معطل احداث ناحیه صنعتی هستند