مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:452021-12-25اقتصادي

میزان استفاده از پابند الکترونیک در یزد 55 درصد افزایش یافت


مدیرکل زندان های استان یزد از افزایش 55 درصدی استفاده از پابند الکترونیک در زندانهای استان یزد خبر داد.

- ، حسین سبزواری صبح شنبه در بازدید رییس کل دادگستری یزد به همراه جمعی از قضات و مقامات قضایی استان از مرکز سامانه پابند الکترونیک زندان مرکزی یزد با اشاره به شاخص های مختلف ارزیابی و رتبه بندی زندان های کشور اظهار داشت: زندان های سراسر کشور بر اساس 19 شاخص مختلف در زمینه کاهش جمعیت کیفری مورد ارزیابی قرار گرفتند که در مجموع زندان های استان یزد موفق به کسب رتبه دوم شده است.

وی با اشاره به تاکیدات رییس سازمان زندان ها در زمینه کاهش جمعیت کیفری و استفاده حداکثری از مجازات های جایگزین حبس با استفاده از پابند الکترونیک افزود: در راستای این تاکیدات در 9 ماهه نخست امسال برای 240 زندانی از پابند الکترونیک استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 55 درصدی داشته است.

سبزواری ادامه داد: هم اکنون 170 زندانی در استان یزد با پابند الکترونیک پایش می شوند که از این نظر یزد از استان های پیشرو در اجرای این طرح محسوب می شود.

وی با اشاره به مزایای فردی و اجتماعی استفاده از مجازات های جایگزین حبس تصریح کرد: بهره مندی از پابند الکترونیک به عنوان جایگزین حبس می تواند آسیب های مختلفی که ممکن است در دوران محکومیت برای زندانی و خانواده وی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان استفاده از پابند الکترونیک در یزد 55 درصد افزایش یافت

میزان استفاده از پابند الکترونیک در یزد 55 درصد افزایش یافت