مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 05:502021-12-25ورزشي

ضرورت اصلاح هندسی ورودی شهر شاهدیه/ خروج ورزشگاه آزادی از لیست اموال مازاد


استاندار یزد ضمن بازدید از طرح های شهر شاهدیه بر ضرورت اصلاح هندسی ورودی شهر شاهدیه از سمت دروازه قرآن تاکید کرد و اقدامات انجام شده در حوزه میراث فرهنگی، - ایسنا/یزد استاندار یزد ضمن بازدید از طرح های شهر شاهدیه بر ضرورت اصلاح هندسی ورودی شهر شاهدیه از سمت دروازه قرآن تاکید کرد و اقدامات انجام شده در حوزه میراث فرهنگی، بافت تاریخی و بازآفرینی شهری توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهدیه را قابل تقدیر خواند.

مهران فاطمی در حاشیه سفر به شهر شاهدیه در جریان سیزدهمین جمعه کاری خود در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این که خدمتگزاری به مردم نباید به ساعت و روز خاصی محدود شود، گفت: پیرو سلسله بازدیدهای روز جمعه دولت خدمتگزار، ما نیز به عنوان نماینده دولت سیزدهم در استان یزد این مهم را در دستور کار قرار داده و در سیزدهمین جمعه کاری خود به اتفاق مدیران به شهر شاهدیه سفر کردیم.

وی با اشاره به ضرورت اصلاح هندسی ورودی شهر شاهدیه از سمت دروازه قرآن، اظهار کرد: در این راستا مقرر شد اصلاح هندسی ورودی شهر در قالب اجرای طرح های مختلف دنبال شود.

استاندار در ادامه با بیان این که مدیریت سیلاب های احتمالی در مناطق مختلف استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: در این زمینه بر انجام اقدام عاجلی جهت مدیریت سیلاب های شهری در منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح هندسی ورودی شهر شاهدیه/ خروج ورزشگاه آزادی از لیست اموال مازاد

ضرورت اصلاح هندسی ورودی شهر شاهدیه/ خروج ورزشگاه آزادی از لیست اموال مازاد