مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 22:052021-12-24ورزشي

بوکس نیازمند نگاه خاکستری


در حالی که نقدهای زیادی به نحوه ریاست حسین ثوری در فدراسیون بوکس وارد می شود، به نظر می رسد که اهالی این رشته المپیکی باید فارغ از نگاه های تمام سفید یا سیاه، - با نگاهی خاکستری برای حضور در انتخابات پیش رو آماده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که تیم ملی بوکس ایران خود را برای بازی های آسیایی 2022 هانگژو آماده می کند، فدراسیون نیز در بحبوحه برگزاری انتخابات قرار دارد که باید دید آیا حسین ثوری می تواند در ادامه راه نیز سکان دار بوکس کشور باشد یا خیر؟ رییسی که در کنار ضعف های نحوه ریاستش، دستاورهای قابل توجهی هم داشته است.

زمانی که حسین ثوری به عنوان رییس فدراسیون روی صندلی ریاست نشست، بسیاری معتقد بودند که او نه تنها نمی تواند دستاوردی برای بوکس ایران داشته باشد، بلکه حتی دوران چهار ساله ریاست خود را نیز نمی تواند تا انتها سپری کند؛ اتفاقی که برعکس انتظارات رخ نداد و بعضا نتایجی در دوران ثوری حاصل شد که در بوکس کشور بی سابقه و یا بعضا کم سابقه بود.

در اوایل دوران ریاست حسین ثوری حواشی بسیاری داخل و بیرون فدراسیون بوکس وجود داشت که هم اکنون نیز در برخی از موارد خودنمایی می کند، اما رفته رفته شرایط در فدراسیون نه در حد عالی بلکه تاحدودی سر و سامان گرفت که تیم ملی بتواند اردوهای خود را در فضایی آرام تر برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوکس نیازمند نگاه خاکستری

بوکس نیازمند نگاه خاکستری