مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 19:252021-12-24ورزشي

اشتغال خانگی بانوان اصفهانی دراولویت است


فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم تشکیل سمن های جدید برای فعالیت در حوزه بانوان، گفت: موضوع اشتغال خانگی بانوان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اقدامات و پیگیری های لازم در این خصوص در کارگروه های مربوطه در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان، با تأکید بر اینکه از نظرات و دیدگاه های همه باید در حوزه بانوان استفاده شود، اظهار داشت: تشکیل کارگروه های مناسب، دعوت از تشکل های مردمی فعال در حوزه زنان در کارگروه های مربوطه و استفاده از اسناد بالادستی و اطلس زنان و خانواده، از جمله مواردی است که باید در حوزه بانوان و خانواده مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

وی افزود: پژوهش ها و تحقیقات انجام شده در حوزه زنان باید ویرایش و به روزرسانی شده و براساس آن ها برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.

احمدی با اشاره به برنامه های خوب برخی دستگاه های اجرایی در حوزه بانوان، عنوان کرد: ظرفیت ها و نیازهای بانوان در دستگاه های مختلف احصاء شود و نظارت و هماهنگی بین بخشی در این راستا برای رفع مشکلات آنان صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان با تأکید بر لزوم تشکیل سمن های جدید برای فعالیت در حوزه بانوان، افزود: اقدامات و پیگیری های لازم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال خانگی بانوان اصفهانی دراولویت است

اشتغال خانگی بانوان اصفهانی دراولویت است