مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 13:552021-12-24حوادث

آسیب زلزله به 9 منزل مسکونی در ریوش خراسان رضوی


بر اثر این زلزله یک دختر 17 ساله بر اثر ترس و اضطراب دچار آسیب جزیی شده بود که با حضور تیم اورژانس اقدامات لازم به صورت سر پایی در محل انجام شد.

- رییس جمعیت هلال احمر کاشمر خراسان رضوی گفت: در پی وقوع هفت زمین لرزه که شب گذشته در ریوش رخ داد، 9 باب منزل مسکونی دچار آسیب سطحی شدند.

احمد رضاپور در گفت وگو با ایسنا از امدادرسانی به یک نفر و انتقال 150 نفر به مناطق امن در روستای دهمیان شهرستان کوهسرخ پس از وقوع زلزله های شب گذشته خبر داد و افزود: شب گذشته پس از وقوع زمین لرزه چهار ریشتری در ریوش و با اعلام گزارش دهیار روستای دهمیان شهرستان کوهسرخ مبنی بر آسیب به چند منزل مسکونی در این روستا بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل اعزام شد.

وی عنوان کرد: بر اثر این زلزله یک دختر 17 ساله بر اثر ترس و اضطراب دچار آسیب جزیی شده بود که با حضور تیم اورژانس اقدامات لازم به صورت سر پایی در محل انجام شد.

رییس جمعیت هلال احمر کاشمر اظهار کرد: بررسی وضعیت گروه های آسیب پذیر و بیماران در معرض آسیب از جمله یک مادر باردار در این روستا و ارائه آموزش های لازم به مردم و استقرار یک تیم امداد و نجات تا صبح در محل روستا از دیگر اقدامات انجام شده توسط جمعیت هلال احمر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب زلزله به 9 منزل مسکونی در ریوش خراسان رضوی

آسیب زلزله به 9 منزل مسکونی در ریوش خراسان رضوی