مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 08:152021-12-24سياسي

فاخرترین آثار موسیقایی ما نگاهی به معنویت دارند


موسیقی در منطقه کردزبان ریشه بسیاری از ملودی ها در سراسر جهان بوده و فاخرترین آثار موسیقایی کشور ما برگرفته از موسیقی اصیل کردی است.

- ، حجت الاسلام زارعی چهارمین جشنواره منطقه ای هوره و سیاچەمانە در کامیاران اظهار داشت: موسیقی در زندگی مردم جریان دارد و هرچقدر هم مخالفت کنیم سرود ملی کشورها معرف هویت ملی آنها در سطح جهان است.

وی افزود: موسیقی جاری در منطقه کردزبان ریشه بسیاری از سرودها و ملودی ها در سراسر جهان است و قوی ترین ملودی ها و فاخرترین آثار موسیقایی کشور ما برگرفته از موسیقی اصیل کردی است.

زبان پهلوانی ریشه در زبان کردی دارد امام جمعه کامیاران اظهار کرد: هوره هنر باستانی کردهاست که برگرفته از زندگی و سنن آنها بوده و با بداهه خوانی نیازمند تسلط و توانمندی بسیاری است.

حجت الاسلام زارعی افزود: موسیقی در زندگی مردم جهان و ما مسلمانان جریان دارد و در فاخرترین قرائت های قرآن نیز این مهم وجود دارد و مقام های موسیقایی را قبل از قرائت قرآن یاد می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: فاخرترین آثار موسیقایی ما نگاهی به معنویت دارند و هرچقدر هدفش رشد و تعالی انسان باشد موفقیت آن بیشتر است.

زمان هشت سال دفاع مقدس نیز موسیقی شور و هیجان ایجاد می کرد و نوحه های آهنگران و سرودهای شجریان و ناظری بود که جوانان را برای مشارکت هر چه بیشتر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاخرترین آثار موسیقایی ما نگاهی به معنویت دارند

فاخرترین آثار موسیقایی ما نگاهی به معنویت دارند