مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 07:452021-12-24بين الملل

درخواست میلیاردر ژاپنی از رهبران جهان


یوساکو مائه زاوا (Yusaku Maezawa)، میلیاردر ژاپنی هشتم دسامبر به همراه یوزو هیرانو (Yozo Hirano)، تهیه کننده فیلم و الکساندر میسورکین (Alexander Misurkin) فضانورد روس برای یک سفر 12 روزه سوار بر موشک سایوز روسیه به ایستگاه فضایی بین المللی رفتند.

- "یوساکو مائه زاوا"(Yusaku Maezawa)، میلیاردر ژاپنی هشتم دسامبر به همراه "یوزو هیرانو"(Yozo Hirano)، تهیه کننده فیلم و "الکساندر میسورکین"(Alexander Misurkin) فضانورد روس برای یک سفر 12 روزه سوار بر موشک سایوز روسیه به ایستگاه فضایی بین المللی رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، 20 دسامبر آژانس فضایی روسیه اعلام کرد، یوساکو مائه زاوا و دستیارش یوزو هیرانو، حدود ساعت 03:13 به وقت گرینویچ (6:43 صبح به وقت تهران) به همراه الکساندر میسورکین فضانورد روسی در استپ قزاقستان فرود آمدند.

حال این میلیاردر ژاپنی که برای اقامت 12 روزه در ایستگاه فضایی بین المللی 80 میلیون دلار پرداخت کرده است، از رهبران جهان خواسته که آنها نیز چنین سفری را انجام دهند؛ زیرا با انجام این کار، آنها زمین را متفاوت خواهند دید و به نوعی متفاوت با آن رفتار خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست میلیاردر ژاپنی از رهبران جهان

درخواست میلیاردر ژاپنی از رهبران جهان