مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 04:202021-12-24سياسي

چرا این فرماندهان به سادگی مأموریت نمی پذیرفتند؟!


«عزیزان غواص وقتی دارید عبور می کنید اگر خواستید درجه اخلاص خودتان را بسنجید اگر تیر خوردید تا ترکش خوردید، آخ نباید بگویید چون اگر بگویید دشمن روبه رو می فهمد و همه شما را به رگبار می بندد ولی به شما بگویم در طلاییه سال 62 که دست من قطع شد من درد را احساس نکردم.

- عزیزان غواص وقتی دارید عبور می کنید اگر خواستید درجه اخلاص خودتان را بسنجید اگر تیر خوردید تا ترکش خوردید، آخ نباید بگویید چون اگر بگویید دشمن روبه رو می فهمد و همه شما را به رگبار می بندد ولی به شما بگویم در طلاییه سال 62 که دست من قطع شد من درد را احساس نکردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر سید یحیی صفوی در بخشی از کتاب از سنندج تا خرمشهر درباره شهید حسین خرازی روایت می کند: چند نفر بودند که به سادگی مأموریت نمی پذیرفتند مثلاً شهید احمد کاظمی هم همین طور بود تا مطمئن نمی شدند که در آن عملیات می توانند به پیروزی برسند مأموریت قبول نمی کردند چون آدم های دانا و صاحب فکر و اندیشه نظامی بودند.

آدم شجاعی هم بودند.

حسین خرازی جزء آن ها بود که یا عملیاتی قبول نمی کرد یا اگر می کرد با تمام قدرت، البته هم آقای محسن رضایی هم بنده ما در زمان جنگ طوری نبود که تحکم کنیم باید خود فرماندهان متقاعد می شدند حتی بهشان می گفتیم در کدام منطقه می خواهید بجنگید؟ ما این آزاداندیشی و آزادی عمل را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا این فرماندهان به سادگی مأموریت نمی پذیرفتند؟!

چرا این فرماندهان به سادگی مأموریت نمی پذیرفتند؟!