مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 18:302021-12-23سياسي

خسارت 70 میلیاردی طوفان در تالش / آماده باش برای مدیریت بحران


طوفان دو روز گذشته 70 میلیارد ریال به سربندی خانه ها، تاسیسات، ابنیه ها و سایر زیرساخت های شهرستان خسارت وارد کرد.

- ایسنا/گیلان فرماندار تالش گفت: طوفان دو روز گذشته 70 میلیارد ریال به سربندی خانه ها، تاسیسات، ابنیه ها و سایر زیرساخت های شهرستان خسارت وارد کرد.

محمدحسین شاه کویی، در جلسه ستاد مدیریت بحران تالش که با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: خسارت طوفان باد گرم در این شهرستان برآورد اولیه و به استان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه کلیه دستگاه های امدادرسان و خدماتی شهرستان برای مقابله با بارش های برف و باران 48 سال آینده در آماده باش کامل قرار دارند، ادامه داد: از همان لحظات اولیه وقوع طوفان بازدید از مناطق خسارت دیده آغاز شد تا میزان خسارت به تاسیسات و زیرساخت ها برآورد و جهت جبران به استان اعلام شود.

شاه کویی، با بیان اینکه طوفان صدمات سختی را به پست 63 کیلووات تالش وارد کرد و سبب قطع توزیع آب شرب این شهرستان شد، ادامه داد: کلیه قطعی ها در همان لحظات اولیه با تلاش های ماموران برطرف شد و هم اکنون هیچ گونه قطعی در سطح شهرستان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: طوفان دو روز گذشته 70 میلیارد ریال به سربندی خانه ها، تاسیسات، ابنیه ها و سایر زیرساخت های شهرستان خسارت وارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 70 میلیاردی طوفان در تالش / آماده باش برای مدیریت بحران

خسارت 70 میلیاردی طوفان در تالش / آماده باش برای مدیریت بحران