مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 13:452021-12-23سياسي

مدرسه سبز و خانه معلم در مشگین شهر احداث می شود


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال سفر رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس مشگین شهر وعده گرفتیم تا مدرسه سبز و خانه معلم با فروش املاک مازاد اجرایی و عملیاتی شود.

- محمود عباس زاده مشگینی در سفر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش به مشگین شهر و بازدید از پروژه های نیمه تمام این شهرستان اظهار کرد: در سفر یک روزه رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از مدرسه شبانه روزی قصابه، استخر، مدرسه 12 کلاسه حجاب، همچنین تامین زمین برای احداث مدرسه سبز در مشگین شهر و ساخت مدرسه ای در آلنی و قره قیه بازدید شد تا مقدمات احداث و تکمیل این پروژه ها فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: در دیداری که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم قرار شد رییس سازمان با بررسی کمبودها تامین تجهیزات و کفایت و استحکام واحدهای آموزشی را در مشگین شهر در اولویت قرار دهد.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ما انتظار داریم شاخص توسعه یافتگی مشگین شهر در ابعاد مختلف هم تراز با مرکز استان اردبیل باشد تا پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

عباس زاده ضرورت احداث خانه معلم را در مشگین شهر به عنوان قطب گردشگری در سطح ملی و فراملی یادآور شد و بیان کرد: قرار شد از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش در استان و شهرستان ساخت خانه معلم را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه سبز و خانه معلم در مشگین شهر احداث می شود

مدرسه سبز و خانه معلم در مشگین شهر احداث می شود