مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 11:102021-12-23اقتصادي

پرداخت 80 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اردستان


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان از پرداخت 80 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 120 نیازمند از طریق صندوق امداد ولایت در 9 ماهه امسال خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان از پرداخت 80 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 120 نیازمند از طریق صندوق امداد ولایت در 9 ماهه امسال خبر داد.

ابوالقاسم صادقی، امروز(پنجشنبه، 2 دی ماه) در نشست خبری اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) تا پایان سال اجرای دو طرح ملیِ امداد هوشمند و طرح کیوآر(کد صدقه) را در برنامه خود قرار داده است.

وی افزود: با توجه به برنامه ششم توسعه کشور، کمیته امداد نیز باید به سمت سامانه های الکترونیکی کشور پیش رود و با هوشمندسازی کمیته امداد، همه فعالیت ها داخلی و ارائه خدمات آن در بستر الکترونیک قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که کمیته امداد را در چند سال گذشته به حاشیه برده و باعث گلایه شده، شایعات توزیع ناعادلانه و شناسایی افراد بوده است، اما اجرای این طرح سبب شفافیت بیشتر عملکرد در همه عرصه ها، کاهش هزینه های جاری و افزایش سرعت عمل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 80 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اردستان

پرداخت 80 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اردستان