مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 05:002021-12-23اجتماعي

احداث خانه معلم در مشگین شهر را پیگیر هستیم/روند رضایت بخش توسعه فضاهای آموزشی


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: احداث خانه معلم و مرکز رفاهی، آموزشی معلمان را در مشگین شهر به جد پیگیری می کنیم تا عملیات اجرایی آن به انجام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ناصری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مشگین شهر که با حضور معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس برگزار شد، اظهار کرد: هفتمین سفر معاون عمرانی آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس را به استان در سال های اخیر شاهد هستیم که جا دارد از حمایت ها و پشتیبانی های رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: مدیران آموزش و پرورش در جای جای استان اردبیل در وضعیت اضطراری و فوق العاده کرونایی سعی کردند تا به نحوی مدیریت کنند که کوچک ترین مشکل و تبلیغات منفی در رسانه ها و افکار عمومی به وجود نیاید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از حسن تدبیر مدیران مناطق و نواحی آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: به غیر از شهر مشگین ، ما در سایر مناطق این شهرستان با مشکل کمبود فضاهای آموزشی روبه رو نیستیم و در مشگین شهر نیز سعی داریم تا کلاس های 2 نوبته را با تکمیل پروژه های نیمه تمام و خیرساز به یک نوبته تغییر دهیم.

ناصری افزود: با برچیده شدن مدارس خشتی و سنگی در سطح استان، سیاست وزارت آموزش و پرورش ارتقا سیستم گرمایشی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خانه معلم در مشگین شهر را پیگیر هستیم/روند رضایت بخش توسعه فضاهای آموزشی

احداث خانه معلم در مشگین شهر را پیگیر هستیم/روند رضایت بخش توسعه فضاهای آموزشی