مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 04:352021-12-23سياسي

سیاست های جزیره ای در فضای مجازی / فضایی که رها شده است


مدیر حوزه علمیه پلدختر با اشاره به آسیب پذیری مردم در فضای مجازی و این که فضای مجازی رها شده و دارای سیاست های جزیره ای است، گفت: در انتشار مطالب در فضای مجازی باید بصیرت داشته باشیم و با ظن و گمان اقدام به توزیع مطالب نکنیم .

- اعظم آزادبخت در سلسله نشست های مجازی روشنگری و بصیرت افزایی سازمان فضای مجازی بسیج لرستان که چهارشنبه، یکم دی با موضوع اخلاق اسلامی در فضای مجازی ویژه بانوان طلبه لرستان برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: دخت نبی مکرم اسلام دارای کرامات معنوی و تنها بانویی است که مقام عصمت دارد.

وی با تاکید بر لزوم الگو قرار گرفتن و نهادینه شدن معارف فاطمی در زندگی بانوان، ادامه داد: از آثار مهر و محبت به فاطمه زهرا(س) این است که مُحب دخت نبوت، همنشین پیامبراکرم(ص) در بهشت خواهد بود کمااینکه وجود امام زمان(عج) در معرفی الگو، حضرت فاطمه(س) را الگوی نیکوی خود قرار می دهد.

آزادبخت با تاکید بر رعایت اخلاق در فضای مجازی و این که امروز جهان درگیر فضای مجازی است و کسی که سواد رسانه ای ندارد بی سواد تلقی می شود، به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، فضای مجازی به اهمیت انقلاب است کمااینکه این فضا آسیب ها و فرصت هایی دارد که باید به دقت مورد توجه و تأمل قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های جزیره ای در فضای مجازی / فضایی که رها شده است

سیاست های جزیره ای در فضای مجازی / فضایی که رها شده است