مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 21:352021-12-22فرهنگي

ویدیو آرت، فیلم کوتاه نیست


فرشته عالمشاه داور بخش رسانه های هنری جدید در چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است.

این هنرمند در تعریف هنرهای جدید گفت: «ویدئو آرت، پرفورمنس آرت، - فرشته عالمشاه داور بخش رسانه های هنری جدید در چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است.

این هنرمند در تعریف هنرهای جدید گفت: ویدئو آرت، پرفورمنس آرت، چیدمان، لایت آرت، ساوند آرت، دیجیتال آرت و بسیاری شاخه های دیگر هنری، متولدین این عصر از تغییرات هستند که همچنان هر روز بر تعداد آن ها افزوده شده و مرز میانشان باریک تر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های هنری جدید، هرچند شیوه بیانی نوظهوری در هنرهای تجسمی ایران است، اما در این سال ها، هم هنرمندان پیشکسوت و هم هنرمندان جوان اقبال خوبی به این رسانه های هنری نشان دادند.

از همین رو، در بعضی از ادوار جشنواره هنرهای تجسمی فجر، دیدگاه شورای سیاستگذاری بر این بود که آثار هنری راه یافته به جشنواره، بینارشته ای باشند.

بر این اساس در چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، رسانه های هنری جدید، به عنوان یکی از رشته های دهگانه هنرهای تجسمی با زیر شاخه های ویدئوآرت، اینستالیشین و پرفورمنس آرت، در فراخوان آمده است.

در همین رابطه به گفت وگو با فرشته عالمشاه، داور بخش رسانه های هنری جدید در چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، ویدئو آرتیست، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدیو آرت، فیلم کوتاه نیست

ویدیو آرت، فیلم کوتاه نیست