مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:152021-12-22حوادث

واژگونی کامیون حامل بار پیاز در سنندج حادثه آفرید


در حالیکه واژگونی و برخورد تانکر و کامیون در بلوار دکتر حسینی موجب تصادفات و مرگ انسان های زیادی شده است، امروز نیز کامیون حامل بار پیاز در همین بلوار واژگون شد و در این حادثه جدای از دو خودرو سواری پژو و پراید، - سهیل فضل وزیری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: کامیون باری در بلوار دکتر حسینی واژگون شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: صبح امروز در پی تماس با سامانه 125 حادثه واژگونی کامیون باری حامل پیاز در بلوار دکتر حسینی اطلاع رسانی شد.

سهیل فضل وزیری عنوان کرد: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های یک و دو به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه یک پژو پارک شده و پراید در حال حرکت و خود کامیون دچار خسارات زیادی شدند و راننده کامیون نیز مصدوم و به مراکز درمانی اعزام شد.

وی تصریح کرد: علت حادثه، سرعت بالای کامیون و بریدن ترمز بوده که باعث شده راننده کامیون نتواند خودرو را کنترل نموده و به جدول برخورد کرده و واژگون شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یستم تیرماه سال 97 یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی با یک دستگاه اتوبوس مسافربری در بلوار کمربندی دکتر حسینی  برخورد کرد و باعث آتش سوزی اتوبوس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی کامیون حامل بار پیاز در سنندج حادثه آفرید

واژگونی کامیون حامل بار پیاز در سنندج حادثه آفرید