مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:002021-12-22اجتماعي

پیگیری مشکلات محمدحسام تا حصول نتیجه/ محمدحسام باید به آرزوهایش برسد


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به پیگیری موضوع مشکلات نوجوان کتاب فروش گرگانی، گفت: محمدحسام باید به آرزوهایش برسد و ما در این مسیر در کنار او و همه دانش آموزان عزیز هستیم.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به پیگیری موضوع مشکلات نوجوان کتاب فروش گرگانی، گفت: محمدحسام باید به آرزوهایش برسد و ما در این مسیر در کنار او و همه دانش آموزان عزیز هستیم.

سه روز پیش گزارشی از نوجوان کتاب فروش گرگانی به نام محمدحسام در خبرگزاری ایسنا گلستان منتشر شد که در روایت زندگی اش گوشه ای را نیز درباره مدرسه و فضای نامناسب تحصیلش اختصاص داده بود.

روایتی از فضایی که باعث شده بود به هر تقدیر از ادامه تحصیل منصرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش که خود از علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است با دیدن این گزارش در وهله اول اقدام به بررسی دقیق موضوع کرده و طی تماسی با خبرگزاری ایسنا درباره این رخداد با این خبرگزاری گفت و گو کرد.

دکتر احسان گوهری راد در گفت و گو با ایسنا با تقدیر از حساسیت و توجه رسانه ها به موضوع فرهنگ، تحصیلات و به ویژه نوجوانان، اظهار کرد: از توجه و پیگیری خبرگزاری ایسنا درباره وضعیت نوجوان عزیز گرگانی _محمدحسام کیانی_ سپاسگزارم و امیدوارم این پیگیری ها و توجهات همواره در بستر رسانه به عنوان یار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکلات محمدحسام تا حصول نتیجه/ محمدحسام باید به آرزوهایش برسد

پیگیری مشکلات محمدحسام تا حصول نتیجه/ محمدحسام باید به آرزوهایش برسد