مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 05:302021-12-22سياسي

انتشار کتابی که 628 تن از خفتگان حرم حضرت علی (ع) را معرفی می کند


جدیدترین اثر صفاءالدین تبراییان، با عنوان «خفتگان آستان علوی (درآمدی بر تاریخ نجف و حرم امیرالمؤمنین علیه السلام)» روانه بازار کتاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، تازه ترین محصول موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی و جدیدترین اثر صفاءالدین تبراییان، با عنوان خفتگان آستان علوی (درآمدی بر تاریخ نجف و حرم مرجعیت شیعه در 200 سال اخیر، انتفاضه صفر، احیاگر حوزه نجف (آیت الله العظمی سید محسن حکیم)، ناگفته های جنگ 33روزه و ده ها کتاب دیگر از مهم ترین آثار تبراییان است.

البته او چند اثر را نیز در دست آماده سازی دارد.

تبراییان در خفتگان آستان علوی (درآمدی بر تاریخ نجف و حرم امیرالمؤمنین علیه السلام) ، دایرهالمعارف جامعی را خلق کرده است.

این کتاب 580 صفحه ای، علاوه بر بیوگرافی 628 نفر از خفتگان آستان علوی از آدم ابوالبشر تا علمای دین و شاهان و شاهزادگان، تاریخچه جامعی از شهر مقدس نجف را در خود جای داده است که البته در دل آن می توان اطلاعاتی از تاریخ عراق و تاریخ تشیع را فراگرفت.

خواننده با مطالعه این متن که در آغازین صفحات کتاب گنجانده شده است، اطلاعات دقیقی از جغرافیای حرم مطهر امیرالمومنین(ع) به دست می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتابی که 628 تن از خفتگان حرم حضرت علی (ع) را معرفی می کند

انتشار کتابی که 628 تن از خفتگان حرم حضرت علی (ع) را معرفی می کند