مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 14:202021-12-21سياسي

کمیسیون های شورای شهر ملایر در این دوره فعال شد


فعال شدن کمیسیون های شورای شهر به ویژه کمیسیون عمران و نیز احیای مجدد ملاقات عمومی دو گام مثبت این دوره شورای شهر ملایر است.

- ایسنا/همدان رییس شورای شهر ملایر مطرح کرد: فعال شدن کمیسیون های شورای شهر به ویژه کمیسیون عمران و نیز احیای مجدد ملاقات عمومی دو گام مثبت این دوره شورای شهر ملایر است.

حجت الاسلام علی سبزینی روز سه شنبه 30 آذر در جمع خبرنگاران از برگزاری 43 جلسه رسمی از زمان آغاز بکار رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر خبر داد و گفت: با احتساب تشکیل 12 جلسه کمیسیون های شورای شهر، در مجموع 55 جلسه از زمان آغاز بکار رسمی شورا برگزار شده است.

سبزینی با بیان اینکه در این مدت 765 نامه برای بررسی و تصویب به دست اعضای شورای شهر رسیده است، اظهار کرد: طی این مدت 184 مجوز برای شهرداری صادر شده است همچنین 15 مصوبه توسط کمیته تطبیق رد شده و برای 18 مصوبه نیز مستندات ارائه شده است.

وی انتخاب حسین بابایی بعنوان سرپرست شهرداری را نخستین گام مثبت اعضای شورای ششم دانست و تاکید کرد: انتخاب روسای کمیسیون های شورای شهر، دعوت از مدیر توزیع شبکه برق شهرستان و بررسی دلایل خاموشی های معابر و میادین سطح شهر و تهاتر شرکت توزیع نیروی برق با شهرداری ملایر و مرتفع شدن بدهی 50 میلیارد ریالی شهرداری به این شرکت از دیگر مصوبات شورای ششم در چند ماه اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون های شورای شهر ملایر در این دوره فعال شد

کمیسیون های شورای شهر ملایر در این دوره فعال شد