مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-21فرهنگي

لزوم تقویت سواد رسانه ای مدیران و اصحاب رسانه


همدان_معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از اولویت های ما تقویت سواد رسانه ای در بین مدیران رسانه ای و همکاران رسانه ای است.

- ، فرشاد مهدی پور در اختتامیه جشنواره استانی رسانه ای ابوذر در همدان که به همت بسیج رسانه و با معرفی آثار برگزیده برگزار شد، اظهار کرد: ابوذر نماد آزادی خواهی و عدالتخواهی است.

وی با بیان اینکه جشنواره استانی ابوذر فرصتی است که نشان دهد در کشور چه زمینه هایی برای رسانه وجود دارد، ادامه دارد: همه ایران فقط تهران نیست و قرار نیست فقط تهران، ایران حساب شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ضرورت وجود دارد توانایی ها و مسئولیت های اجتماعی را در حوزه رسانه تقویت کنیم؛ افزود: گام اول شناخت زیست بوم رسانه ای است.

وی وجود زیست بوم رسانه ای بزرگ در خارج را مهم ارزیابی کرد و افزود: شناسایی این زیست بوم به ما کمک می کند که چگونه کار رسانه ای کنیم.

مهدی پور با بیان اینکه فقط شناخت اکتفا نمی کند بلکه باید برنامه داشته باشیم که چه باید بکنیم، اضافه کرد: اشراف بر فضای رسانه دنیا یکی از ضرورت های رسانه است.

وی آموزش کسانی که می خواهند کار رسانه ای کنند را یکی از ضرورت ها برشمرد و ادامه داد: میزان ورودی ما در دوره کارشناسی ارشد بسیار بالاتر از دوره کارشناسی در آموزش عالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت سواد رسانه ای مدیران و اصحاب رسانه

لزوم تقویت سواد رسانه ای مدیران و اصحاب رسانه