مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-21پزشكي

آمادگی هلال احمر برای افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا و ایجاد بیمارستان های صحرایی


رییس جمعیت هلال احمر از فعالیت 145 مرکز واکسیناسیون در کشور خبر داد و تاکید کرد: در صورت گسترش سویش امیکرون بیماری کووید19، هلال احمر آمادگی افزایش مراکز تزریق واکسن و در صورت لزوم راه اندازی بیمارستان های صحرایی را دارد.

- رییس جمعیت هلال احمر از فعالیت 145 مرکز واکسیناسیون در کشور خبر داد و تاکید کرد: در صورت گسترش سویش امیکرون بیماری کووید19، هلال احمر آمادگی افزایش مراکز تزریق واکسن و در صورت لزوم راه اندازی بیمارستان های صحرایی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند توضیح داد: اکنون در هر روز به طور میانگین 3 هزار داوطلب هلال احمر با مراکز واکسیناسیون همکاری می کنند.

از مجموع 145 مرکز فعال تزریق واکسن تا امروز، 124 مرکز با مشارکت هلال احمر و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی سطح کشور مدیریت می شود و 21 مرکز نیز به صورت مستقل توسط هلال احمر راه اندازی و تنها با استفاده از داوطلبان این جمعیت، خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: در ایام اوج گیری بیماری در نیمه تابستان گذشته و افزایش تعداد و حجم محموله های سینوفارم که توسط هلال احمر به کشور وارد شد؛ با کاهش همه گیری کرونا و افزایش مراکز واکسیناسیون، تعداد مراکز تزریق از اوایل مرداد تا اوایل آبان ماه 325 مرکز بود که شامل 297 مورد همکاری مشترک و 28 مرکز مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هلال احمر برای افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا و ایجاد بیمارستان های صحرایی

آمادگی هلال احمر برای افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا و ایجاد بیمارستان های صحرایی