مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-21سياسي

روند ارتقای توکهور و هشتبندی به شهرستان تسریع شود


رییس شورای اسلامی شهر هشت بندی گفت: استانداری هرمزگان و وزارت کشور ارتقای بخش توکهور و هشتبندی به شهرستان مستقل رابرای سرعت بخشیدن به روند توسعه منطقه و رفع محرومیت ها تسریع کنند.

- حجت الاسلام پورمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، عنوان کرد: ارتقای منطقه توکهور و هشتبندی به شهرستان یکی از مطالبات دیرینه و به حق مردم محروم این منطقه است که ضروری است در عملیاتی شدن آن از سوی استانداری هرمزگان و وزارت کشور تعجیل شود.

وی افزود: ارتقا منطقه توکهورو هشتبندی به شهرستان مستقل مقدمه رخت بستن محرومیت های تاریخی منطقه در حوزه های راه، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، فرهنگی، اجتماعی و.

خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر هشت بندی، خاطرنشان کرد: ارتقا منطقه توکهور و هشتبندی یکی از وعده های نماینده محترم مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی بوده است و مردم منطقه منتظر تحقق این وعده مهم نماینده شأن در مجلس شورای اسلامی هستند.

پورمحمدی، تصریح کرد: از استانداری هرمزگان و وزارت کشور نیز انتظار است در تحقق مطالبه دیرینه مردم توکهور و هشتبندی در ارتقا دیارشان به شهرستان مستقل تعجیل کنند تا روند توسعه این منطقه که از قطب های مهم کشاورزی هرمزگان و کشور است شتاب گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ارتقای توکهور و هشتبندی به شهرستان تسریع شود

روند ارتقای توکهور و هشتبندی به شهرستان تسریع شود