مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-21سياسي

جریمه کادر درمان در ایلام به جای حق الزحمه


71 دانشجوی پزشکی مقطع کاورزی که از تاریخ یکم فروردین سال جاری کشیک های کرونا را پوشش می دادند پس از 9 ماه پیگیری و نامه نگاری در خصوص تعیین حق الزحمه از یکم آذر ماه توسط مسوولین دانشگاه از کلاس محروم و نامه تعلیق سه ماهه و تجدید دوره آنها صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز در تاریخ 29 آذرماه 1400، حدود 50 نفر از دانشجویان مقطع کارورزی پزشکی در فضای داخلی ستاد علوم پزشکی و در مقابل درب ورودی دانشکده علوم پزشکی ایلام تجمع کردند.

بنا به گفته خود دانشجویان مطالبه آنان پرداخت حق الزحمه کشیک های کرونایی بوده که مسوولین دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اقدامی جالب توجه و در پاسخ به این مطالبه، طی حکمی به مدت سه ماهه کارورزی این دانشجویان را تعلیق و از ورود آنها به دانشگاه جلوگیری می کند.

از تاریخ یکم فروردین موظف به پوشش کشیک های کرونا در بیمارستان شدیم  یکی از این دانشجویان آقا که مایل نبود اسمش را در گزارش ذکر کنیم در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: ما 72 نفر از دانشجویان پزشکی مقطع کاورزی (اینترنی)، ورودی سال 94 که در بیمارستان های امام خمینی(ره) و شهید مصطفی خمینی مشغول تحصیل هستیم.

وی ادامه داد: از تاریخ یکم فروردین ماه سال جاری بدون هیچ ابلاغیه ی مشخص و یا قانون واضح و به دور از آیین نامه آموزشی، توسط دانشگاه علوم پزشکی ایلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه کادر درمان در ایلام به جای حق الزحمه

جریمه کادر درمان در ایلام به جای حق الزحمه