مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-21سياسي

برای بازگشت نیروهای متخصص به یزد زمینه سازی می کنیم


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد خروج نیروهای ماهر از استان را دغدغه مسئولان استان دانست و ابراز امیدواری کرد با توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان و رشد شرکت های فناور و دانش بنیان، - زمینه های بازگشت نیروهای متخصص فراهم شود.

محمدعلی شاه حسینی در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان، بر ضرورت مهارت افزایی جوانان جویای کار و نگهداشت نیروهای توانمند در داخل استان و کشور تاکید کرد.

وی خروج نیروهای ماهر از استان را دغدغه مسئولان استان دانست و ابراز امیدواری کرد با توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان و رشد شرکت های فناور و دانش بنیان، زمینه های بازگشت نیروهای متخصص فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، در این دیدار که در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد، اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای استان ضمن معرفی اجمالی سازمان و اهداف برنامه های شاخص آن، دیدگاه های خود را درباره نقش فناوری اطلاعات در توسعه اقتصاد دانش بنیان را بیان و پیشنهادهای خود را درباره تامین مالی و تقویت سرمایه گذاری در این حوزه را ارائه کردند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بازگشت نیروهای متخصص به یزد زمینه سازی می کنیم

برای بازگشت نیروهای متخصص به یزد زمینه سازی می کنیم