مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 18:052021-12-20اقتصادي

تهیه و تصویب 51 طرح جامع بقاع متبرکه لرستان


معاون بهره وری اقتصادی اوقاف لرستان با اشاره به تصویب 4 طرح جامع اوقاف گفت: در مجموع 51 طرح جامع بقاع متبرکه استان تهیه و تصویب شده است.

- مسلم رضایی، با اشاره به تهیه طرح های جامع اوقاف لرستان، اظهار کرد: طی یک ماه گذشته طرح جامع امامزاده عسگر تپه مولا، مقبره سیدقاسم چالسبار ازنا، بقعه امامزاده اکبرابن علی و امامزاده علی روستای چال ماهرو در شهرستان الیگودرز تهیه و به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه این طرح ها با تعیین مشاور آغاز و پس از بررسی و اصلاحیه های تکمیلی در ستاد و در اداره نظارت و فنی اوقاف تصویب می شود، اضافه کرد: در طرح های جامع بقاع متبرکه استان توپوگرافی، وضع موجود و ابنیه ها بررسی و با توجه به چشم انداز هر بقعه و پیش بینی آینده، طرح جامع آن تصویب می شود.

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به اینکه در این طرح ها نیازهای کامل و جامع بقاع متبرکه استان، تعریف می شود، ادامه داد: نیازهای هر بقعه با توجه به ویژگی ها و شرایط متفاوت است کمااینکه برخی جاها توپوگرافی سخت است و در این شرایط، ضروریات در طرح جامع در نظر گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح های جامع بقاع متبرکه استان با کمک های خیربن، اعتبارات دولتی و داخلی عملیاتی می شود و این طرح باعث می شود که دوباره کاری ها و چندسلیقگی ها از بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و تصویب 51 طرح جامع بقاع متبرکه لرستان

تهیه و تصویب 51 طرح جامع بقاع متبرکه لرستان