مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-20سياسي

80 درصد از مردم زنجان واکسیناسیون خود را تکمیل کردند


رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه 91 درصد از مردم استان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: 80 درصد مردم استان زنجان هم دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده و واکسیناسیون خود را تکمیل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش عصر امروز در این آیین تقدیر از خود و معارفه رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تقدیر از همه عوامل دانشگاه برای همراهی طی دوران مسؤولیتش اظهار کرد: زنجان در دوره شیوع کرونا اقدامات بسیار موثری را به عنوان پایلوت در سطح کشور انجام و نتایج را برای عملیاتی شدن به کشور ارائه کرد که با تغییر مدیران از بین نرفته و برای دانشگاه باقی خواهد ماند.

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر تحمیل فشار مضاعف به بیمارستان و کادر درمان در دوره شیوع ویروس کرونا افزود: باید متوجه بود بیمارستان های استان استاندارد لازم را دارند ولی زیرساخت های آنها برای شیوع کرونا آماده نبودند.

وی با تقدیر از همکاری دانشجویان برای کنترل شیوع ویروس کرونا در همه ابعاد گفت: 400 نفر از دانشجویان با همکاری در امر واکسیناسیون، در مراکز تجمیعی واکسیناسیون حضور یافته و به مردم و جامعه خود کمک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد از مردم زنجان واکسیناسیون خود را تکمیل کردند

80 درصد از مردم زنجان واکسیناسیون خود را تکمیل کردند