مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-20اقتصادي

بازسازی و تجهیز 500 میلیارد تومانی بیمارستان های زنجان


رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در طول طرح تحول سلامت، همه بیمارستان های استان بازسازی و زیرساخت ها فراهم شد که به نرخ امروز 500 میلیارد تومان در این خصوص هزینه شده است.

- پرویز قزلباش عصر امروز (29 آذرماه) در آیین تودیع و معارفه رؤسای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان که در سالن همایش های بین المللی روزبه برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گران قدر حوزه سلامت، اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان در مواقع بحرانی به مثابه یک دِژ عظیم است و علی رغم اینکه سرمایه گذاری خوبی در این حوزه انجام نشده اما با همین سرمایه گذاری موجود نیز مانند دِژ قدرتمند در دوران کرونا ایستاد.

وی با اشاره به کمبودهای موجود در روزهای اول شیوع کرونا، افزود: در دوران کرونا بسیاری از کادر درمان به بیماری کرونا مبتلا شده و هنوز هم از عوارض این بیماری رنج می برند.

از طرفی پزشکانی داریم که در این راه سخت ایستادند و کل استان را در حوزه بهداشت و درمان مدیریت کردند.

این مسئول گریزی به پایلوت شدن استان زنجان در دوران کرونایی زد و تصریح کرد: بیمارستان های استان زنجان برای کرونا درست نشده، زیرا بیماران کرونایی شرایط خاصی دارند، به همین خاطر رؤسای بیمارستان های استان نیز در دوران کرونا همراه دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای مقابله با کرونا در میدان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و تجهیز 500 میلیارد تومانی بیمارستان های زنجان

بازسازی و تجهیز 500 میلیارد تومانی بیمارستان های زنجان