مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-20سياسي

سامانه مالی برای نظارت بر فعالیت های تبلیغاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر خرمشاد با اشاره به قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ضرورت اجرایی شدن این قانون، - معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه قانون شفافیت و نظارت بر تامین فعالیت های انتخاباتی با هدف سالم سازی فضای انتخابات تصویب شده است؛ گفت: باید از هم اکنون اقدامات عملیاتی و فنی لازم را برای تحقق این قانون به عمل آوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر خرمشاد با اشاره به قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ضرورت اجرایی شدن این قانون، گفت: مسائل مالی یکی از مهم ترین وجوه انتخابات است که باید در این راستا با تقویت نظام سامانه های مالی بتوانیم نظارت دقیق بر هزینه کرد نامزد های انتخاباتی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مطابق مفاد این قانون هر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی باید شماره حساب و ذی حساب مشخص معرفی نماید؛ گفت: طبق قانون نباید میزان کمک های دریافتی نامزد های انتخاباتی بیش از بیست درصد سقف هزینه مشخص شده انتخاباتی در آن حوزه باشد.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر این موضوع که این قانون با هدف شفاف سازی فرایند هزینه های انتخاباتی تصویب شده است؛ گفت: با توجه به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مالی برای نظارت بر فعالیت های تبلیغاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل می گیرد

سامانه مالی برای نظارت بر فعالیت های تبلیغاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل می گیرد