مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-20سياسي

تاکید رییس پارلمان ارمنستان بر افزایش ثبات در منطقه در دیدار با هیات ایرانی


رییس پارلمان ارمنستان در دیدار یا یک هیات پارلمانی ایران بر ضرورت توسعه روابط پایدار با تهران و تشدید ثبات در منطقه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس پارلمان ارمنستان روز دوشنبه در دیدار یا یک هیات ایرانی  بر ضرورت توسعه روابط پایدار با ایران و تشدید ثبات در منطقه تاکید کرد.

آلن سیمونیان رییس پارلمان ارمنستان به دنبال ملاقات با سید مهدی فرشادان رییس هیات گروه دوستی مجلس ایران در توییتی نوشت: ما با هیات ایرانی در زمینه لزوم صلح و ثبات پایدار در منطقه گفت وگو کردیم.

رییس پارلمان ارمنستان چندی قبل در توییتی به زبان فارسی، جمهوری آذربایجان را به نقض توافقات موجود و آتش بس متهم کرده بود.

(جزییات بیشتر )  رییس جمهور ارمنستان نیز به تازگی در پیامی تولد آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران را تبریک گفت و افزود، گسترش روابط دوجانبه در زمینه های مختلف به نفع مردم دو کشور قابل تقدیر است.

آرمن سرکیسیان رییس جمهور ارمنستان در پیام خود  خاطر نشان کرد: یقین دارم با توجه به تجربه و مدیریت ماهرانه شما جمهوری اسلامی ایران کشور دوست و همسایه ما پیشرفت چشمگیری در تضمین پیشرفت و شکوفایی اقتصادی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس پارلمان ارمنستان بر افزایش ثبات در منطقه در دیدار با هیات ایرانی

تاکید رییس پارلمان ارمنستان بر افزایش ثبات در منطقه در دیدار با هیات ایرانی