مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-20اقتصادي

نقشه راه مهندسان مواد برای ورود به صنعت خودرو


اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی جلسه ای با عنوان نقشه راه مهندسین مواد برای ورود به صنعت خودرو را برگزار می کند.

- اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی جلسه ای با عنوان "نقشه راه مهندسین مواد برای ورود به صنعت خودرو" را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه با حضور دکتر هادی علیزاده (دکتری علوم و فناوری نانو) و امیررضا فتحی (دانش آموخته مهندسی مواد) چهارشنبه اول دی ماه ساعت 17 برپا می شود.

مهندسی مواد و متالورژی در زمینه های مختلف صنعت خودروسازی مانند قطعه سازی، طراحی و ساخت بدنه، سبک سازی خودروها و کاهش مصرف سوخت، استفاده از باتری های لیتیم یون برای تولید خودروهای الکتریکی و کاهش آلاینده ها کاربرد فراوانی دارد و از این رو یکی از جذاب ترین حوزه های کاری برای یک مهندس مواد و متالوژی است.

با توجه به شرایط ویژه کشور در صنعت خودروسازی، امروزه نیاز بسیاری به استفاده از مهندسین مواد و متالوژی در این صنعت احساس می شود.

برنامه نقشه راه مهندسین مواد برای ورود به صنعت خودرو تلاش می کند در این زمینه در کنار دانشجویان باشد تا با چالش ها و فرصت های موجود آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه مهندسان مواد برای ورود به صنعت خودرو

نقشه راه مهندسان مواد برای ورود به صنعت خودرو