مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-20سياسي

پاسخگویی شهردار اردبیل به مطالبه گران؛ از ساماندهی صنوف تا افزایش سرانه فضای سبز


تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای رسیدن به توسعه متوازن و پایدار شهر در مجموعه شهرداری در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل صبح امروز در نشست با اعضای مجمع مطالبه گران استان که در محل فرهنگسرای انقلاب شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای رسیدن به توسعه متوازن و پایدار شهر در مجموعه شهرداری در دست اقدام است.

وی افزود: دسترسی به درآمد پایدار از نیازهای اساسی شهرداری اردبیل برای امروز و آینده این مجموعه است.

شهردار اردبیل بیان کرد: در همین راستا و با در نظر گرفتن ظرفیت های بی نظیر دریاچه شورابیل به عنوان تنها دریاچه طبیعی درون شهری ایران، و با برنامه ریزی برای جلب مشارکت بخش خصوصی، چشم انداز مالی و درآمدی شهرداری اردبیل را بسیار روشن ترسیم کرده ایم.

وی ادامه داد: در کنار تداوم برنامه های متداول در امر نگهداری فضاهای موجود شهر، با  برنامه ریزی های منسجم نیز درصدد بهره مندی از ظرفیت مغفول مانده اماکن بزرگی چون باغ واقع در حدفاصل میدان ارتش و میدان بسیج هستیم.

تلاش شهرداری برای اختصاص 14 هکتار از پادگان ارتش به فضای سبز صفری تصریح کرد: همچنین اختصاص زمینی به وسعت حداقل 14 هکتار از محوطه پادگان فعلی ارتش در اردبیل به امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی شهردار اردبیل به مطالبه گران؛ از ساماندهی صنوف تا افزایش سرانه فضای سبز

پاسخگویی شهردار اردبیل به مطالبه گران؛ از ساماندهی صنوف تا افزایش سرانه فضای سبز