مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-20اقتصادي

پروژه تعریض جاده تپه نورالشهدای شهرکرد کی به اتمام می رسد؟


معاون عمرانی فرماندار شهرکرد در خصوص پروژه تعریض جاده تپه نورالشهدا گفت: کار خاکبرداری و خاکریزی در صورت استقرار ماشین آلات جدید 20 روزه به اتمام می رسد و ساخت جداول و آسفالت جاده توسط شهرداری و راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

- احمدرضا امینیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طول محور جاده دسترسی به یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدای شهرکرد 700 متر است که برای اصلاح استاندارد این جاده بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

معاون عمرانی فرماندار شهرکرد ادامه داد: مجموعه فرمانداری در اقدامی مشترک با شهرداری، راه و شهرسازی و بخش خصوصی اصلاح این جاده را کلید زد و در حال حاضر بیش از 5 هزار متر مکعب خاکبرداری از زمین سنگی و 12 هزار متر مکعب خاکریزی را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: دلیل توقف موقتی کار فرستادن ماشین آلات راهداری با توجه به بارش های اخیر به مناطق صعب العبور بود که در حال حاضر فرمانداری مشغول پیگیری برای استقرار ماشین آلات از اداره ای دیگر جهت اتمام کار خاک ریزی و خاک برداری است.

امینیان اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 500 متر خاکریزی و 800 متر دیگر خاکبرداری مانده که در صورت استقرار ماشین آلات جدید این عملیات 20 روزه به اتمام خواهد رسید و برای ساخت جداول و پیاده رو، ادامه کار به شهرداری واگذار خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تعریض جاده تپه نورالشهدای شهرکرد کی به اتمام می رسد؟

پروژه تعریض جاده تپه نورالشهدای شهرکرد کی به اتمام می رسد؟