مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-20سياسي

آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد یک امر ارزشمند است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد یک امر ارزشمند و بزرگ است، گفت: در بحث آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، - شخص رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی و دادستان مرکز استان پیشقدم هستند و در این خصوص تلاش می کنند که این موضوع قابل قدردانی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین تجلیل از هیئات حسینی مشارکت کننده در آزادی زندانیان غیرعمد اظهار کرد: خیّران عزیز استان در همه ی عرصه ها حضور دارند و در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سنگ تمام گذاشته اند.

وی افزود: همچنین در بحث آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، شخص رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی و دادستان مرکز استان با وجود مشغله کاری پیشقدم هستند و با همراهی ستاد دیه و خیرین محترم استان در این خصوص تلاش می کنند و این قابل قدردانی است.

وی با اشاره به سنت حسنه احسان خانواده متوفیان برای مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اضافه کرد: این امر خیر باید به یک فرهنگ تبدیل شده و هزینه هایی که در مراسمات درگذشتگان صرف می شود به سمت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد سوق داده شود.

وی با تأکید بر اینکه آزاد کردن زندانیان باعث بقا و استحکام خانواده های در معرض آسیب است، ادامه داد: وقتی فردی زندانی می شود، خانواده آن شخص در معرض آسیب های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد یک امر ارزشمند است

آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد یک امر ارزشمند است