مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-20اقتصادي

نگاه وزرات جهادکشاورزی به سیستان وبلوچستان بعنوان یک پشتیبانی کننده است


صبح امروز وزیر جهاد کشاورزی در نشست قرارگاه امنیت غذایی کشور که با حضور استاندار سیستان وبلوچستان برگزار شد گفت: نگاه ما به سیستان و بلوچستان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان صبح امروز وزیر جهاد کشاورزی در نشست قرارگاه امنیت غذایی کشور که با حضور استاندار سیستان وبلوچستان برگزار شد گفت: نگاه ما به سیستان و بلوچستان، یک نگاه پشتیبانی کننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سیدجواد ساداتی نژاد با اشاره به استعدادهای ها بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان افزود ظرفیت ها و توانمندیهای خاص استان در شیلات، تولید گوشت قرمز و تولید موز و میوه های گرمسیری قابلیت آن را دارد که بعنوان یک پشتیبان قوی برای تنظیم بازار کشور وارد عمل شود.

وی از مسئولین استان خواست با تلاش و جدیت کف تولید امنیت غذایی را در استان فراهم نمایند رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان نیز در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان که بصورت ویدئو کنفرانسی با قرارگاه امنیت غذایی کشور در ارتباط بود گفت: در حال حاضر قادریم 30 درصد نیاز گوشت مرغ استان را تولید کنیم و برای رسیدن به مرز خودکفایی ایجاد 430 واحد جدید پرورش مرغ گوشتی ضروری است.

محمد علی نیکبخت افزود: از یکسال گذشته که ممنوعیت توسعه واحدهای مرغداری در سیستان وبلوچستان را برداشتیم برای تحقق خودکفایی در تولید گوشت مرغ تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه وزرات جهادکشاورزی به سیستان وبلوچستان بعنوان یک پشتیبانی کننده است

نگاه وزرات جهادکشاورزی به سیستان وبلوچستان بعنوان یک پشتیبانی کننده است