مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-20سياسي

70 درصد فوتی تصادفات درون شهری در اردبیل عابران پیاده هستند


70 درصد فوتی های تصادفات درون شهری در استان اردبیل را عابران پیاده تشکیل می دهند.

- ایسنا/اردبیل رییس پلیس راهور استان اردبیل گفت: 70 درصد فوتی های تصادفات درون شهری در استان اردبیل را عابران پیاده تشکیل می دهند.

سید حجت فتاحی 29 آذر در جلسه شورای ترافیک اردبیل اظهار کرد: پلیس در سال های گذشته اقدامات مؤثری را در اصلاح فرهنگ رانندگی انجام داده تا بخش عظیمی از رفتارها و اقدامات نامناسب رانندگان اصلاح و مناسب سازی شود.

وی ضرورت الگوبرداری از این اقدامات پلیس را در سایر حوزه ها یادآور شد و تصریح کرد: نظیر این اقدام مؤثر و راهگشا بستن کمربند با هدف کاهش تلفات جاده ای بوده که نتایج مثبتی را نیز در ارتقا ایمنی شهروندان و کاهش تصادفات و تلفات به همراه داشت.

رییس پلیس راهور استان اردبیل گفت: در سال های اخیر با این اقدامات مناسب فرهنگسازی 28 هزار کشته جاده ها و محورهای مواصلاتی در کشور به کمتر از 16 هزار نفر کاهش یافته که قطعا در یک برنامه 10 ساله می توان به بهبود رفتارهای ترافیکی و رانندگی مردم کمک کرد.

فتاحی در مورد تعدد سرعت گیرها افزود: پلیس با راه اندازی سرعت گیرهای غیراستاندارد و متعدد در مناطق مختلف شهر مخالف است و ما بر این باوریم این سرعت گیرها باید شکل استاندارد به خود بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد فوتی تصادفات درون شهری در اردبیل عابران پیاده هستند

70 درصد فوتی تصادفات درون شهری در اردبیل عابران پیاده هستند