مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 17:052021-12-19سياسي

مشارکت هیات های مذهبی در زمینه آزادی زندانیان غیرعمد افزایش یابد


امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم استان در زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد سنگ تمام گذاشته اند، گفت: مشارکت هیات های مذهبی در زمینه آزادی زندانیان غیرعمد باید افزایش یابد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز یک شنبه در آیین تجلیل از هیأت های حسینی مشارکت کننده در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، ضمن تجلیل و تمجید از فعالیت های نیکوکارانه هیأت های مذهبی، افزود: هیأت ها سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنند چرا که این سنت حسنه نشان از کرامت دنیا و شرافت آخرت است و باید از داشته های خود به نیازمندان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه این سنت حسنه در جامعه آذربایجان جاری و ساری شده و بهتر است تمامی احسان های خود را به سمت آزادی زندانیان بی گناه سوق دهیم، مشارکت در کارهای خیر در هیأت های مذهبی را بسیار ارزشمند و تأثیرگذار دانست.

آل هاشم با تاکید بر اینکه کمک نهادها، دستگاه ها و عموم مردم و خیرین نه تنها باعث آزادی زندانیان جرایم غیرعمد می شود و آن ها را به آغوش خانواده های خود برمی گرداند، اظهار داشت: این مددجویان باید پس از آزادی به همراه خانواده هایشان در برابر آسیب های اجتماعی محافظت شوند، از این رو این امر کاری ارزشمند و بزرگ است و باعث بقا و استحکام خانواده ها در مقابل آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت هیات های مذهبی در زمینه آزادی زندانیان غیرعمد افزایش یابد

مشارکت هیات های مذهبی در زمینه آزادی زندانیان غیرعمد افزایش یابد