مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-19سياسي

عضو کمیسیون بودجه مجلس: افزایش 56 درصدی بودجه صداوسیما صحت ندارد


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه افزایش 56 درصدی بودجه صداوسیما در لایحه بودجه سال آینده واقعیت ندارد، در این باره توضیحاتی ارائه داد.

- رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به اخبار برخی رسانه ها درباره افزایش 56 درصدی بودجه سازمان صداوسیما در لایحه بودجه 1401 اظهار داشت: آنچه به اسم رشد بودجه صداوسیما عنوان شده، به معنای بودجه اختصاص یافته از سوی دولت نیست و حاصل جمع بودجه تعریف شده از سوی دولت و درآمدهای سازمان از محل آگهی ها و دیگر درآمدهای اختصاصی است.

وی در توضیح این نکته گفت: بر اساس لایحه بودجه 1401، بودجه سازمان صدا و سیما کمتر از 40 درصد افزایش یافته و عدد 56 درصد، ناشی از جمع درآمدهای ناشی از تبلیغات و آگهی، با دیگر بودجه های سازمان است و البته معنایی جز اجبار صداوسیما به فروش بیشتر تبلیغات و پیام های بازرگانی ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت واقعی سازی بودجه سازمان صداوسیما در لایحه بودجه سال آینده افزود: طبق قانون برنامه ششم توسعه، سهم دولت در بودجه صداوسیما باید معادل  7 دهم درصد بودجه عمومی کشور تعریف شود که در طول پنج سال گذشته نه تنها هیچوقت این قانون به طور کامل اجرا نشده، بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون بودجه مجلس: افزایش 56 درصدی بودجه صداوسیما صحت ندارد

عضو کمیسیون بودجه مجلس: افزایش 56 درصدی بودجه صداوسیما صحت ندارد