مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-19سياسي

ضرورت توجه و پرداختن به شعر کردی در اشعار و مداحی ها


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در اشعار و مداحی ها باید بیش از گذشته به شعر کردی در استان توجه و پرداخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از ظهر یکشنبه با حضور حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، رییس شورای هیأت مذهبی و جمعی از مداحان و فعالان فرهنگی کرمانشاه آیین معارفه مسئول جدید بنیاد دعبل کرمانشاه در اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم میثم مقدسی به عنوان مسئول جدید بنیاد دعبل کرمانشاه جایگزین مرحوم مسلم مقدسی شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در آیین معارفه مسئول جدید بنیاد دعبل کرمانشاه اظهار کرد: بنیاد دعبل خزاعی با پیگیری و همت پیرغلام مخلص آستان مقدس اهل بیت (ع) مرحوم حاج علی آهی و دیگر بزرگان این عرصه تأسیس و در عمر بیش از یک دهه خود همواره منشأ خدمات ارزنده ای به جامعه ستایشگران و دیگر خادمان آن خاندان عصمت (ع) بوده است.

وی افزود: مدح و مداحی یکی از عوامل مهم در ترویج اندیشه اسلامی شیعی بوده و در طول تاریخ مداحان و شاعران با استفاده از اشعار، سیره و رفتار اهل بیت (ع) را در قالب های جذاب پایدار و تأثیرگذار توصیف و به مخاطبان انتقال دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین فراوانی در شعر فارسی متعلق به شعر آیینی است و آن شخصی می تواند پاسخگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه و پرداختن به شعر کردی در اشعار و مداحی ها

ضرورت توجه و پرداختن به شعر کردی در اشعار و مداحی ها