مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-19سياسي

تامین اجتماعی متعلق به کارگران اما حیات خلوت اغیار است


رییس خانه کارگر استان فارس با اشاره به لزوم توجه جدی به وضعیت جامعه کارگری در کشور، خاطرنشان کرد که سازمان تامین اجتماعی در حقیقت متعلق به کارگران و در واقعیت حیات خلوت اغیار است.

- علی راستگو در جلسه ای با حضور شماری از نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: 4 میلیون نفر جامعه کارگری در کشور وجود دارند موضوعاتی مانند همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان علارغم مصوبات قانونی در فرآیند اجرایی نظیر کمیته تطبیق درست انجام نمی شود و از انتظار ما از نمایندگان مجلس برای این حقوق سه یا چهار میلیون تومانی این است تا قانون اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خانه کارگر فارس، راستگو اضافه کرد: قرار بر این بود که تا پایان برنامه ششم توسعه بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود که متاسفانه محقق نشد، امروز دولت هیچ آورده ای به تامین اجتماعی نداشته و متاسفانه این سازمان به نوعی حیات خلوت برخی شده است.

رییس خانه کارگر استان فارس افزود: مطابق با بند ب ماده 12 قانون برنامه ششم توسعه، ماده 3 قانون الزام، ماده 96 و ماده 111 قانون تامین اجتماعی در موضوعات درمان رایگان، بیمه تکمیلی و افزایش حقوق بر اساس نرخ تورم مسائلی مطرح شده است، حال اگر در این خصوص نقدی مطرح کنیم، به عنوان مُخل اقتصاد معرفی می شویم، حال آنکه کارگران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اجتماعی متعلق به کارگران اما حیات خلوت اغیار است

تامین اجتماعی متعلق به کارگران اما حیات خلوت اغیار است