مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-19فرهنگي

کانون جوانه های کاشان میزبان «دوستان صمیمی» شد


مدیر کانون جوانه های آموزش و پرورش کاشان از بازگشایی سالن نمایش این مرکز فرهنگی با اجرای نمایش عروسکی «دوستان صمیمی» خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر کانون جوانه های آموزش و پرورش کاشان از بازگشایی سالن نمایش این مرکز فرهنگی با اجرای نمایش عروسکی دوستان صمیمی خبر داد.

علیرضا تحقیقی نوش آبادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با گذشت 23 ماه از همه گیری کرونا در ایران و تعطیلی سالن های نمایش و سینما، این کانون اولین نمایش عروسکی را با پذیرش نیمی از ظرفیت و رعایت پروتکل های بهداشتی به صحنه برده است.

وی افزود: نمایش دوستان صمیمی یک تئاتر عروسکی است که در نخستین جشنواره تئاتر عروسکی خلاق شرکت کرد و اقتباس آزادی از داستان دوستان صمیمی از کتاب کلیله و دمنه است که توسط مریم جلالی، بازنویسی شده و به نویسندگی و کارگردانی رضا رادبخت و آهنگسازی سهراب معنوی تولید شده است.

مدیر کانون جوانه های آموزش و پرورش کاشان گفت: اجرای این نمایش در نوبت صبح پذیرای دانش آموزان مدارس ابتدایی دوره اول شامل پیش دبستان، کلاس اول، دوم و سوم است و در نوبت عصرگاهی نیز به صورت خانوادگی اجرا می شود.

مدیر کانون جوانه های آموزش وپرورش کاشان گفت: در نمایش عروسکی دوستان صمیمی، فاطمه صولتی، فاطمه رضوانیان، فاطمه سمنگان و شادی صولتی به عنوان عروسک گردان به ایفای نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون جوانه های کاشان میزبان «دوستان صمیمی» شد

کانون جوانه های کاشان میزبان «دوستان صمیمی» شد