مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-19اقتصادي

50 درصد حوادث کشور، مربوط به کارگران ساختمانی است


رییس کانون انجمن های صنفی کارگران سراسر کشور با بیان اینکه 50 درصد حوادث کشور مربوط به کارگران ساختمانی است، گفت: 50 درصد مابقی حوادث، مربوط به بیمه شدگان دیگر مشاغل است، - به همین دلیل موضوع بیمه کارگران ساختمانی باید با جدیت دنبال شود.

اکبر شوکت 28 آذرماه در آیین رونمایی از اپلیکیشن کارگران ساختمانی و میدانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 93 کشور جهان عضو سندیکای کارگری کشور هستند، اظهار کرد: در حال حاضر 500 انجمن کارگری در شهرستان های مختلف کشور وجود دارد و حدود یک میلیون و 300 هزار نفر عضو این انجمن ها هستند.

رییس کانون انجمن های صنفی کارگران سراسر کشور افزود: به دنبال بی عدالتی های صورت گرفته در حق کارگران ساختمانی، این قشر در راستای احقاق حقوق خود بی نظیر حرکت کردند، به طوری که در حال حاضر به بزرگ ترین صنف کشور تبدیل شده اند و امید آن می رود که موضوع بیمه کارگران ساختمانی حل شود.

وی با اشاره به نرخ بیکاری و تورم اقتصادی کشور، بیان کرد: ظرف سه سال گذشته 700 درصد تورم در حوزه ساخت و ساز ایجاد شده و به همین دلیل قیمت مصالح ساختمانی و دیگر ادوات ساختمان افزایش پیدا کرده که یکی از دلایل آن تحریم ها و خودتحریمی است، همین مسئله باعث می شود که خدمات بیمه تامین اجتماعی در قبال آن دسته از کارگرانی که تحت پوشش این بیمه هستند، نمود پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد حوادث کشور، مربوط به کارگران ساختمانی است

50 درصد حوادث کشور، مربوط به کارگران ساختمانی است