مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-19سياسي

نقشه سیاسی و اداری کشور توان حل مشکلات آب را ندارد


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعات مربوط به آب را نمی توان براساس نقشه سیاسی و اداری مدیریت کرد و معضلات زاینده رود تنها به آب شرب و کشاورزی ختم نمی شود.

- ، عباس مقتدایی صبح یکشنبه با حضور در بیست و دومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: پیگیری های مشترکی بین مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان و شورای شهر برای ممانعت از باز شدن پلمب سوخت مازوت نیروگاه ها به علت محدودیت مصرف گاز صورت گرفت که تاکنون این پلمب شکسته نشده است.

وی ادامه داد: ارائه نامه ای هشت بندی از سوی رییس سازمان محیط زیست نشان می دهد که صدای مردم اصفهان برای احیای زاینده رود شنیده شده که در بند سوم این نامه، سازمان محیط زیست بر عملیاتی شدن برنامه های پیش بینی شده در احیای زاینده رود و تالاب گاوخونی تاکید کرده که این امر نیازمند متولی قدرتمند و مستقل است که باید تعیین شود.

عدم تطابق نقشه سیاسی با جغرافیایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بر اساس نیاز امروز زاینده رود، باز شدن آب در بخش زیست محیطی که قانونی و شدنی است باید انجام شود.

وی با بیان اینکه بررسی 180 روستای استان اصفهان نشان می دهد که درصد مشکلات حوزه آب در این روستاها نسبت به مسائل دیگر از جمله جاده و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه سیاسی و اداری کشور توان حل مشکلات آب را ندارد

نقشه سیاسی و اداری کشور توان حل مشکلات آب را ندارد