مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-19اقتصادي

پروژه قطار سریع السیر تهران - اصفهان در دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد


مجری طرح های زیربنایی استان اصفهان گفت: با حمایت و پیگیری مسئولان، پروژه قطار سریع السیر تهران - قم - اصفهان در این دولت به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اصفهان مجری طرح های زیربنایی استان اصفهان گفت: با حمایت و پیگیری مسئولان، پروژه قطار سریع السیر تهران - قم - اصفهان در این دولت به بهره برداری می رسد.

علیرضا صلواتی در سومین نشست تخصصی حمل و نقل با اشاره به شبکه قطارهای سریع السیر کشور، اظهار کرد: قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان اولین شبکه ریلی سریع السیر کشور و بعد از آن قطارهای تهران - مشهد، تهران - تبریز، اصفهان - شیراز و سپس شیراز - بوشهر است و به این نحو شبکه ریلی پرسرعت در کشور تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه قطار سریع سیر اصفهان - تهران، از شمال اصفهان به سمت ایستگاه راه آهن و سپس به سمت شیراز می رود، افزود: شبکه یکپارچه حمل و نقل اصفهان شامل دو خط مترو، سه خط تراموا، 12 خط اتوبوس بی آر تی و حدود 100 خط اتوبوسرانی است که با راه اندازی شبکه ریلی مسافران در کمتر از 5 دقیقه به این شبکه حمل و نقل می رسند.

مجری طرح های زیربنایی استان اصفهان با اشاره به اینکه اگر کشور را از دریای خزر به دو قسمت تقسیم کنیم، طی چهل سال گذشته کل توسعه در آزادراه ها، راه و راه آهن در نیمه غربی کشور بوده و نیمه شرقی کشور به لحاظ راه آهن و آزادراه تقریباً اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه قطار سریع السیر تهران - اصفهان در دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد

پروژه قطار سریع السیر تهران - اصفهان در دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد