مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-19اقتصادي

پلمب 17 واحد نانوایی متخلف در مشهد


رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد گفت: طی دو ماه گذشته حدود 17 واحد صنفی نانوایی که مرتکب تخلف شده بودند پلمب شده است.

همچنین تاکنون حدود 600 نانوایی متقاضی دوگانه سوز شدن در فصل زمستان در مشهد ثبت نام کرده و به شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان معرفی .

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه صنف نانوایان مشهد گفت: طی دو ماه گذشته حدود 17 واحد صنفی نانوایی که مرتکب تخلف شده بودند پلمب شده است.

همچنین تاکنون حدود 600 نانوایی متقاضی دوگانه سوز شدن در فصل زمستان در مشهد ثبت نام کرده و به شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان معرفی شده اند که تعداد آن ها رو به افزایش است.

مصطفی کشتگر در گفت وگو با ایسنا در خصوص اقدامات انجام شده برای دوگانه سوزی نانوایی ها در مشهد اظهار کرد: هم اکنون هیچ نانوایی دوگانه سوزی در سطح شهر مشهد وجود ندارد اما کلیات چنین طرحی مطرح شده است.

همچنین جلسات متعددی نیز با حضور مسئولان شرکت گاز خراسان رضوی و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان برگزار شده و با کارگروه گندم، آرد و نان استان تبادل نظر درباره این خصوص صورت گرفته است.

وی افزود: تاکنون حدود 600 نانوایی متقاضی دوگانه سوز شدن در فصل زمستان در مشهد ثبت نام کرده و به شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان معرفی شده اند که تعداد آن رو به افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 17 واحد نانوایی متخلف در مشهد

پلمب 17 واحد نانوایی متخلف در مشهد