مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-19سياسي

برگزاری کنسرت ها در تهران آزاد شد/ شکستن انحصار یا رقابت؟


خوانندگان مطرح موسیقی پاپ کشورمان پس از کش وقوس های فراوانی که در برگزاری کنسرت ها به وجود آمده بود، دی ماه امسال اجراهای زنده در پایتخت را آغاز می کنند.

- ، تعدادی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ کشورمان پس از گذشت نزدیک به دو سال از آخرین اجرای زنده ای که در تهران داشتند، از دی ماه سال جاری با چراغ سبز دست اندرکاران برگزاری کنسرت ها چه در حوزه وزارت ارشاد و چه در مراجع دولتی دیگر، میزبان مخاطبان خود در تالارهای تهران خواهند بود.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، مسیح و آرش روز اول دی ماه در سالن بزرگ وزارت کشور، حجت اشرف زاده روز سوم دی ماه در سالن اسپیناس، آرون افشار روز چهارم دی ماه در برج میلاد تهران، بابک جهانبخش روز دوم دی ماه در برج میلاد تهران، رضا بهرام روز یازدهم دی در سالن اسپیناس کنسرت های خود را برگزار می کنند.

این در حالی است که بهنام بانی، روزبه نعمت اللهی، علیرضا طلیسچی و سینا شعبانخانی هم دیگر خوانندگانی هستند که تاریخ برگزاری کنسرت های آن ها به زودی اعلام می شود.

بر اساس آنچه در سامانه های فروش بلیت کنسرت دیده می شود، گویا هنوز امکان برگزاری کنسرت ها با ظرفیت 100 درصدی سالن ها بر اساس آنچه در روزهای گذشته مطرح شده بود، وجود ندارد و مکانیزم خرید بلیت به صورتی است که بعد از خرید هر بلیت دو عدد صندلی قبل و بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنسرت ها در تهران آزاد شد/ شکستن انحصار یا رقابت؟

برگزاری کنسرت ها در تهران آزاد شد/ شکستن انحصار یا رقابت؟