مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-19اقتصادي

30 مددجوی البرزی صاحب خانه شدند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: 30 خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز با کمک یک گروه صنعتی، کمیته امداد، خیرین و آورده مددجو خانه دار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه خانوارهای مددجویی که به همت یک گروه صنعتی خانه دار شده اند جز مددجویان پرجمعیت دارای وضع اضطرار بودند، گفت: این مددجویان با استفاده از چهار منبع مالی 100 میلیون تومانی مساعدت بلاعوض و 30 میلیون تومان وام قرض الحسنه کمیته امداد، کمک بلاعوض 30 میلیون تومانی یک گروه صنعتی، کمک خیران و پس انداز اولیه خانوار، خانه دار شدند.

محمدی فرد با اشاره به اقدامات کمیته امداد از ابتدای سال تاکنون در تأمین مسکن مددجویان که به همت پروژه مسکن مهر استان، مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد، این گروه صنعتی و خیرین اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 118 مورد کمک خرید و احداث مسکن روستایی و شهری و بیش از 600 مورد تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان انجام شده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به صورت بلاعوض ارائه می شود، یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مددجوی البرزی صاحب خانه شدند

30 مددجوی البرزی صاحب خانه شدند