مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-19سياسي

نخبگان فکری و احزاب می توانند تسهیل گر ایجاد ثبات و آرامش در کشور باشند


معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه نخبگان فکری، گروه های مرجع سیاسی، معتمدین و احزاب می توانند تسهیل گر ثبات و آرامش در کشور باشند؛ گفت: لازم است تعامل با این طیف از جامعه تقویت شود و از ظرفیت هایشان برای توسعه و ثبات کشور استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدباقر خرمشاد در دیدار با دبیرکل و اعضای شورای مرکزی خانه احزاب ایران گفت: احزاب حلقه واسط و ارتباط دهنده مردم با نظام سیاسی هستند؛ باید با همفکری، هم افزایی و تعامل مشترک بتوانیم فضایی آرام و با ثبات در کشور داشته باشیم و با تقویت همین فضا بتوانیم امورات کشور را در گام دوم انقلاب اسلامی به نحو مطلوب تری سامان دهیم.

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: لازمه و تحقق این موضوع نیازمند، ثبات، آرامش، همدلی و ارتقا مشارکت مردمی است و خود این مولفه ها محصول اراده و عمل مثبت ما است.

خرمشاد گفت: مفاهمه و گفتگوی مشترک و مستمر می تواند کشور را در مسیر با ثبات تر و آرام تری قرار دهد.

وی در ادامه گفت: تجربه نشان داده که مبانی و پایه توسعه و آبادانی در تقویت حس همبستگی و آرامش عمومی کشور است که باید اهتمام جدی به این مقوله در کشور داشته باشیم.

خرمشاد با اشاره به اینکه نخبگان فکری، گروههای مرجع سیاسی، معتمدین و احزاب می توانند تسهیل گر ثبات و آرامش در کشور باشند؛ گفت: لازم است تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان فکری و احزاب می توانند تسهیل گر ایجاد ثبات و آرامش در کشور باشند

نخبگان فکری و احزاب می توانند تسهیل گر ایجاد ثبات و آرامش در کشور باشند