مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-18سياسي

بزرگ ترین کارخانه آرد کشور پس از 9 سال به چرخه تولید بازگشت


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان از بازگشت بزرگ ترین کارخانه آرد کشور در استان اصفهان به چرخه تولید پس از 9 سال تعطیلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عصر شنبه در آیین بازگشایی مجدد کارخانه آرد جرعه به عنوان بزرگ ترین کارخانه آرد کشور اظهار داشت: از مجلس نهم تاکنون با مشکلات این واحد صنعتی آشنا شدم و از آن ایام چالش های ایجاد شده برای این صنعت را در جلسات مختلف پیگیری کردم.

وی با بیان اینکه مشکلات این صنعت روزی زیر نظر سازمان صمت و روز دیگر زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی قرار می گرفت، تصریح کرد: در مجموع پشتکار و پیگیری های مستمر مدیرعامل این کارخانه که کارآفرین برتر کشوری نیز است، نتیجه داد و این کارخانه دوباره بر مدار تولید قرار گرفت.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه استانداران استان اصفهان طی 9 سال اخیر پیگیری هایی را در زمینه حل مشکل این کارخانه داشتند، افزود: این در حالی بود که برخی از معاونان سیاسی و یا اقتصادی استانداران عزمی برای رفع مشکل این صنعت نداشتند و برهه ای از زمان پیشنهاد فروش کارخانه هم پیشرفتند.

سایه بازی های سیاسی بر سر صنایع اصفهان وی با بیان اینکه تنها برای سیلوی این کارخانه حداقل 200 میلیارد تومان هزینه شده است، اضافه کرد: این در حالی است که در کارشناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین کارخانه آرد کشور پس از 9 سال به چرخه تولید بازگشت

بزرگ ترین کارخانه آرد کشور پس از 9 سال به چرخه تولید بازگشت