مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-18سياسي

مقام های موسیقی باستانی ایرانی نواخته می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از امور رسانه ای پروژه، قطعه ریزلحظه ها به آهنگسازی ارشیا صمصامی نیا که بر اساس مقام های اصلی موسیقی باستانی ایران آهنگسازی شده، - آنسامبل موزیک فابریک از مجموعه های موسیقایی کشور آلمان بخشی از مقام های اصیل موسیقی باستانی ایران به آهنگسازی ارشیا صمصامی نیا را اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از امور رسانه ای پروژه، قطعه ریزلحظه ها به آهنگسازی ارشیا صمصامی نیا که بر اساس مقام های اصلی موسیقی باستانی ایران آهنگسازی شده، دی امسال توسط آنسامبل آلمانی موزیک فابریک اجرا می شود.

آنسامبل آلمانی موزیک فابریک در پروژه جدید خود که 20 دی امسال برگزار می شود، آثاری برای ساز عود و آنسامبل را به سه آهنگساز ایرانی و یک آهنگساز آلمانی سفارش داده است که یاسمین شاه حسینی، عودنواز ایرانی به عنوان سولیست در تمامی قطعات این کنسرت خواهد نواخت.

کارن کیهانی، سارا اباذری، ارشیا صمصامی نیا و یوآخیم هاینز، آهنگسازانی هستند که آثارشان در این کنسرت به اجرا در خواهد آمد.

ارشیا صمصامی نیا درباره قطعه اجرایی خود با این آنسامبل گفت: قطعه ای که از من در پروژه موزیک فابریک اجرا می شود ریز لحظه ها شماره چهار نام دارد که چهارمین قطعه از مجموعه ای به همین نام یعنی ریز لحظه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام های موسیقی باستانی ایرانی نواخته می شوند

مقام های موسیقی باستانی ایرانی نواخته می شوند