مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-18سياسي

اقدامات لازم برای ثبت جهانی کاروانسرای شاه عباسی سمنان انجام شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: میراث فرهنگی اقدامات لازم را برای ثبت جهانی کاروانسرای شاه عباسی سمنان انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بعدازظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضع کاروانسرای شاه عباسی سمنان در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: از مجموعه رسانه ها به ویژه صدا و سیما که در جهت اطلاع رسانی به مردم تلاش می کنند، تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی به تعهدات خود در تفاهم نامه مشترک عمل کند، افزود: میراث فرهنگی اقدامات لازم را برای ثبت جهانی کاروانسرای شاه عباسی سمنان انجام دهد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ادامه داد: شهرداری آمادگی دارد تا ساختمان موردنظر را برای استقرار اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان فراهم سازد.

حمیدی گفت: از مردم فهیم سمنان تقاضا داریم با سعه صدر اجازه دهند تا با برطرف شدن موانع، کاروانسرای شاه عباسی سمنان آماده بازدید عمومی شود.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید با ثبت جهانی کاروانسرای شاه عباسی سمنان و این ظرفیت تاریخی، سمنان مجدداً و بیش از پیش به دنیا معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات لازم برای ثبت جهانی کاروانسرای شاه عباسی سمنان انجام شود

اقدامات لازم برای ثبت جهانی کاروانسرای شاه عباسی سمنان انجام شود